Anasayfa / Atari Oyunları / Tekken 3

Tekken 3

Hiç unutmuyorum atari salonunda bi gün, köşedeki marketten şimdi adını hatırlayamadığım ama vişneli, safi buzdan oluşan dondurmamla beraber takılıyoruz.. kapalı bir mekan olduğundan yazın sıcakların da etkisiyle içeride resmen bir cehennem atmosferi var. bir taraftan dondurmamın erime hızıyla yarışıyorum diğer yandan gözüm gals panic oynayan arkadaşlarda...

 

Nasıl sıkıldım bilmiyorum ama izlemeyi bırakıp başı boş olan tekken 3 ün önüne gidiyorum. Oyuna hala yabancıyım ama o zamanlar law seçip önüme geleni sadece tek hareketle, hani şu takla attığı, yenebildiğim için artık çamura yatmaya başlamışlardı... + olm sade bi hareket biliyon lan ne konuşuyon lafları boğazıma kadar geldiğinden ki çok sürmedi, yeni karakterlere yönelmişim, o yüzden makinanın boşalmasını kolluyorum pratik yapmak için. o dönem süper hareketi ile vurduğunu fizana yollayan paulla çalışıyorum. O an için çok iyi olduğumu söyleyemem ama kötü de değilim.

 

Şuna basınca noluyo lan derken yanımda benden 3-5 yaş büyük, hayvan gibi, eli yüzü façalı esmer kara bi çocuk belirdi ve kendisinden beklendiği gibi sormadan etmeden tak jetonu atarak oyuna girdi. O tipi görünce ben artık nasıl tırstıysam ne seçtiğini bile hatırlamıyorum. Dövüşün başlamasıyla öğrendiğim ne hareket varsa bu elemanın üstünde denedim. ilk oyunu kazandığımda bana öyle bir bakış attı, bi iki saniye daha göz temasını korusam taş kesilicem. Sanırsın medusa pezevenk. Lan bırak yensin di mi ama serde gerizekalılık var. hehehe nidalarıyla ikinci roundu da almak üzereydim, ama bildiğin resmen intihar ediyordum. Tam o arada eleman + Bana bak bi duşa daha basarsan zikerün ebeni.. diye bana döndü. ben de + ta-taam abi diye elimi kolumu çektim aletten. Tamam çektim çekmesine de adam vurdukça paul blokluyordu. eleman "laan noliiy la" dese de vurmaya çalışırken süre bitti. Ee tabi ben önde olduğum için kazanmıştım. hayatta yediğim en gerizekalıca dayağı yemiştim o gün. amk senin ben paul.

 

Neyse oyuna gelecek olursak atari salonlarında street fighter dan sonra bana en çok jeton harcatmış oyunlardan biriside Tekkendir. Bir o kadar da arkadaş edinmişimdir bu oyun sayesinde. Tekken 3 bana göre serinin iyisi ve en çok yenilik getirenidir. Mesela Tekken 2 de yere düşünce yarım saat yerden kalkamıyordunama bu seride bu kalkamama olayını bu düzeltmişlerdi. Tekken 2 de oyunun temposunu yavaşlatan bir etkendi bu ve verem ederdi oynayanı. Tekken 3 ün bir diğer güzelliği ise çok fazla karakter eklenmesidir, yaratıcılık adına zirve noktasıydı Tekken 3
Oyunun üzerinden yıllar geçti ama hala komboları aklımda. Ve oyunu bilen birileriyle oynamak çok zevklidir. Yoksa bilgisayara karşı zevk verimiyor. Eddy i seçip sadece ayak tuşlarına basan adamlar tabi size zevkten ziyade sinir verebilir..



Sitemizde Tekken 3 oynamak için tıklayınız.






Yorumlar

Bu yazıya henüz bir yorum yapılmamış. İlk yorumu yapan siz olun!

Yorum Gönder


  • guvenlik


* : Doldurulması zorunlu alanlar

Kategori

Son Yazılar